Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Η ροδόχρους νόσος και’γω



Ευτυχώς πλησιάζει το καλοκαίρι και το κόκκινο μου πρόσωπο θα ηρεμήσει λίγο πάλι. Αντίθετα με αυτό που θα περίμενε κανείς, η ζέστη του καλοκαιριού δεν με επηρεάζει. Εγώ υποφέρω το χειμώνα. Η μεγάλες διαφορές των θερμοκρασιών – το κρύο έξω και η ζέστη του καλοριφέρ - κάνουν το προσωπό μου να ανάψει σαν χριστουγεννιάτικο δένδρο!  Στο σπίτι πια δεν ανάβουμε την κεντρική θέρμανση και την βγάζουμε με μια θερμάστρα. Τουλάχιστον αποφεύγουμε και μεγάλους λογαριασμούς θέρμανσης – με τη κρίση που περνάει η Ελλάδα, αυτό δεν μπορεί να είναι κακό!
Εκτός από διαφορές θερμοκρασιών,  για μένα υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που προκαλούν επεισόδια ερυθρότητας .
Στρες – δεν θέλει πολύ – λίγο να αγχωθώ και αμέσως νιώθω το πρόσωπο μου να καίγεται. Μερικές φορές καταλαγιάζει γρήγορα – άλλες όχι. Σε δύσκολες καταστάσεις νιώθω άβολα λογού τις κοκκινίλες (ντρέπομαι δηλαδή) με αποτέλεσμα να επιδεινώνεται η κατάσταση – φαύλος κύκλος είναι.
Γενικά έντονα συναισθήματα – γέλιο, κλάματα αποτελούν ένα κόκκινο πρόσωπο για μένα.
Τροφές: Εδώ είναι μερικές τροφές που έχω παρατηρήσει προκαλούν κοκκινίλες
Γαρίδες
Μπιζελιά
Συκώτι
Μαύρη σοκολάτα
Πικάντικες τροφές (τσιλι, πάπρικα κλπ)

Ροφήματα
Αλκοόλ (εκτός τζιν)

Επίσης ασπαρτάμε,  μια γλυκαντική ουσία – κυρίως σε αναψυκτικά light και τσίκλες βρίσκετε - μου προκαλεί ερυθρότητα

Οι καταλύτες που δεν είναι συναισθηματικοί ελέγχονται. Αυτοί που είναι όμως προδίδουν, χωρίς να το θέλω, τον εσωτερικό μου κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου